24 Temmuz 2012

Summer House

                     Bi akrabamın mimarlık bürosuna gitmiştim bir ay kadar önce. Hoş bi odası vardı kendine ait. Dolabında çeşit çeşit kitaplar, dergiler vardı mimarlığa ait. Mesleğiyle tamamen bütünleşmiş görüntüsünden etkilenmediğimi söylersem yalan olur cidden. Daha sonra  elime rasgele bi dergi aldım zaman geçsin diye. Öyle gevşek gevşek göz gezdirirken benim malum şaşırma efektim yine devreye girdi.




                Takılı kaldığım sayfa Finlandiya nin o küçük küçük bin tane adasından birinin üzerine, küçük bir ormanın içine kurulmuş olan şirin bi summer house du. Belki abartılacak pek bi yanı yoktu evet, küçük şirin bi  ahşap ev işte.. ama nedense beni farketmeden tatlı hayallerin içinde bıraktı bu ev. Herkesten, herşeyden uzakda sessiz, sakin ve ormanla bütünleşmiş bi yerde, aynı zamanda denizin ortasında olması falan filan.. İlerde bi sevdiceğim olursa onunla böyle bi evde, böyle bi yerde yaşlanmayı ne çok istediğimi hissettim o anda. Bahçede yan yana uzanıp güneşin batışını izleyişimiz gözümün önüne geldi evin resimlerine bakarken. ( klişelereee geeel ) Tek derdimizin yemek ve kışın ısınacak şeyler bulmak olduğu, bi şey bulamadığımızda aşkla ısınabilecek bi ev. Her metrekaresinin en lüks evlerden daha değerli olduğu 45 lik bi ahşap ev işte.







8 yorum:

  1. Herkesin var böyle güzel hayalleri ama ne mümkün. Ya oradan sıkılırsın ya sevgilinden. Böyledir hayat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de öyledir ama o kadar da karamsar olmamak lazım bana göre. Sıkıldıysam ''o'' değildir o zaten.

      Sil
  2. Aman diyeyim eve özenme. Çok yakın bi arkadaşım, sevgilisiyle buradan kalktı gitti taa dünyanın öte ucuna. Muhteşem deniz manzaralı bi villada yaşadılar 2 ay. Ama neredeyse birbirlerini öldüreceklerdi. İyi geçinebileceğin bir partnerin olsun sokakta yat. Eskiler doğru söylemiş: iki gönül bir olunca samanlık seyran olur diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru kişiyi bulmak önemli olan zaten ya. inzivaya çekilicem diye de yoldan geçen birini kapıp gitmem diye umuyorum :)

      Sil
  3. :) hepimizin kurduğu hayaller umarım birgün gerçekleşir ve bozulmaz

    YanıtlaSil
  4. yavrum böyle bi ev olsun da içini doldurcak aşkla ısıtcak biri de olsun yani. evden önce önceliği o kişiye ver ;)

    YanıtlaSil
  5. Eve değil, doğru kişiyle beraber orada olma hayaline aşık oldum zaten ya. napıyım boş evi ben :D

    YanıtlaSil