17 Temmuz 2012

Platonik Spam

        Genelde yemezdim böyle numaraları. Yiyenlere de zaa mal şeklinde yaklaşırdım. Lakin ben de geldim işte bi şekilde facebook daki salak spam reklamların katakullisine. Bi da baktım ki nöölüyöö dememe kalmamış, bütün listemdekilerin sayfalarına bi güzel postlamış reklamını adi bot.


                           




           
                      Küfür ede ede başladım tabi teker teker kaldırmaya herkesin sayfasından. Otomatiğe bağlamış, seri seri kaldırıyorken bana bi hal geldi. Öyle bakakaldım bi süre ekrana.





Sonra düştü  tabi jeton. Bizim meşhur platonik sayfaya gelmiş sıra. Bi kaç yıl önce aksatmadan  her allahın günü girdiğim, kendisiyle nerdeyse tek bağımın orası olduğu sayfa. Bu sayfaya spam bi reklamdan başka neler yazmak isterdim diye düşündüm.


                 Muhabbetimizin bile olmadığı, onu eklemek için  şu sayfanın sağ üst köşesindeki çarpı tuşuna bir ay boyunca nasıl git gel yaptığım dizlerdeki flashbackler gibi fıyşşş efektleriyle hatrıma düştü. Midede nasıl kelebek uçuşur amk diyen bana tükürdüğünü yalatan herif.. Kaldırdım sayfasından spamımı sonuç olarak tabi. Soğuk birer anı kendisi ne de olsa ezkaza yolda gördüğümde bi kaç dakika dumur olduğum. Geçiyo sonra tabi 

8 yorum:

  1. nefret ediyorum böyle reklam gönderenlerden var yaaa :D tabii sen üstüne alınma. sonuçta bana göndermiyosundur :D
    dikkatli olun biraz pıtırcıklar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abudik kubidik uygulamalara girince oluyo, hakettim ben de ama :D

      Sil
  2. o kocaman boşluğu çözemedim ama neyse haha; facebookta hadi meraklandın ve tıkladın "kabul ediyomusun hemşerim sonra şemsiye açılmaz bak" vari mesaj geliyor oradan çakman lazımdı olayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakmadım;üstüne de chrome a eklenti yükletti, ordan da çakmadım. Oluyo arada ya, ama bidaha yemezler :D

      Sil
  3. spamlardan fazlasını paylaşmak da nasip olur umarım ne diyelim :D

    YanıtlaSil