13 Temmuz 2012

Öyle rasgele bi Weekend


Evet yeni bi blogger kullanıcısıyım ama çok da yeni bi okuyucu sayılmam aslında. Buradaki ilgimi çeken ( acaba hangileri ) blogları düzensiz bi şekilde takip edip, açarım da kim uğraşıcakcılardandım. az biraz da online oyun bağımlısı bünyemle bi gün oturmuş yine oyun oynuyoduk. ben dedim ya ölüm bu salak oyunu oynayıp vaktini niye ziyan ediyorsun bakıyım he? ( sosyal mesaj). Bünyem de peki abi dedi öyle başladık. Blogu açarken gerekli şeylerden biri blog ismi, biri tema diğeri de profil resmiydi. İsim konusunda en ufak bi fikrim yoktu o yüzden aklıma ilk geleni yazdım ( yalana gel! ). Tamam biraz düşünmüş olabilirim ama baktım hepsi boktan geliyo biri olsun. Temaya gelince; seçtim birini sonuç olarak. Profil resmi olarak da google images amcamız el attı sağolsun. blogun atmosferine uyacak birşeyler ararken bu iki karakterle karşılaştım.
Oha fena değil derken bi filmden alıntı olduğunu öğrendim. Hem de gay temalı tesadüfe bak! ( sexy hatun fotoları yazmıştım google a çünkü ben ). Neyse ayarladım profil resmi olarak. Hemen konusuna, imdb puanına falan baktım; dedim olur izliyim ben bunu. Bundan önceki tek tecrübem de brokeback mountain olduğundan merak içindeydim. Açtım, izledim, bitti ve ben artık başka biriydim ( yavaşşş )
     
                  Abartmayalım tamam ama film tam anlamıyla bir sosyal mesaj fıçısı. Filmde geçen her konu, her ince detay, önemsiz sayılabilecek her sahnenin altında; sürekli kafamın içinde dolaşan anlatmak, tartışmak, bağırmak istediğim çoğu şeyi buldum. Bunu da gerçekten acayip doğal bir yolla, hissettirmeden, sanki siz de filmin bi parçasındaymışsınız gibi yumuşak bi uslubla yapıyor film.


                        Cinsel yönelimi toplumca sıkıntı yapılan arkadaşlara ( ki bu türkiyede %95 lere, filmin geçtiği ingilterede de %40-50 lere tekabül eder. kaynak elbetteki totom ) terapi etkisi gösterilecek nitelikte bi film. Filmin sonu 'oh be mutlu son, onlar erdi muradına ' tarzı bitmese bile film bittiğinde gerçekten mutlu olduğumu farkettim. Çünkü kafamda titreşen, bi yanıp bi sönen bi çok ampülü yaktı bu film. ampulden kasıt eyleme geçecek fikirler elbbette burada yoksa ne tayyip beni sever ne ben onu. Diyeceğim o ki aslında her türk gayinin izlemesi gereken bir film. İzleyenlerin izlemeyenlere şiddetle tavsiye edeceği bi film olmalı. Dediğim gibi gay temalı film geçmişim brokeback ile sınırlı olmasına rağmen iki film kıyaslandığında broke gerçekten boş kalıyor. Neyse efendimm spoilersız en fazla bu kadar çıktı valla ben de :D




 Gelelim püskevitin drajeli kısmınaaa. Film çoğunlukla iki karakter üzerinden seyir halinde. Biri daşımız  Russel, diğeri ona kıyasla daha çelimsiz, bana göre daha az çekici Glen. onu da taş bulan, yirimm diyen vardır eyvallah. Russel shy boy fantezilerine gidecek bi tip sayılır.  Tom Cullen canlandırıyor kendisini bu arada.




               Tom Cullen' in oyunculuğu gerçekten bayağı iyiydi. (Diğer sipsinin de iyiydi gerçi) Oyunculuk yönünden de tatmin edici bi film. Bu arada Tomcuğumuz hetero imiş.  İki kere alkışlamak lazım , cidden zor olsa gerek. Özellikle yiyişme sahneleri. Tam dozajında olmuş sahneler, ne az ne fazla bence. Russel' in öyle melül melül bakmaları, utangaç, hafiften sosyofobik, sempatik halleri bile filmi tek başına  izlettirecek nedenler biri. Kızın biri foruma yhaa çocuk mıymıy konushuyo sıqıldımm xd tarzı bi yorum döşemiş, baya güldürdü beni. ( çok da gülmedim lan aslında).  Sonuç olarak izleyin efendim, hiçbi şey kaybetmezsiniz. Kredi kartım paypalım falan olsa direk gidip indireceğim orjinal sitesinden o derece. Gelecekte yapılacaklara not ettim ben de. Bu arada divx sitelerinden indirme şeklinde teşebbüslerim oldu, ezik ezik kırık linkler, 30 kb/sn yi geçmeyen hızlar gördüm. Torrent cansın, canansın diyerekten 20 dk ya hd olarak cillop gibi çektim, tavsiyem de torrent yönünde izleyeceklere.


        Eveet, böylece ikinci postumuzunda sonuna geldik. Ha diyecekseniz '' madem filmi anlatıcaktın o baştaki saçmalıklar neydi la? '' şöyle söyliyim sıçıp sıvamaya devam. çömlüğümün sonuna kadar arkasındayım yani , olur böyle bi müddet daha heralde. Tecrübeli ve cool bi boy olunca düşünürüz ilerisini.

28 yorum:

  1. ben bu filmi bir türlü izleyemedim. yanarım da ona yanarım.
    bu filmler böyle e-mail yoluyla falan gönderilmiyor mu?
    yok mu bu filmi bana gönderecek yağız bir delikanlı :D

    YanıtlaSil
  2. @Biko aynen, cidden sorgulatıcı bi film.
    @werther e mail le olmaz o :D ama yardımcı olurum, mail attım kutuna

    YanıtlaSil
  3. cok hos,samimi,sempatik bi uslubun var, blog dunyasina hosgeldin ^_^

    YanıtlaSil
  4. Gey olmadığım halde izledim, bakış açısını geliştirmek isteyenlere de tavsiye edilir. Eea, bazı sahneler "oha...lan!" olsa da yeterince seviyeli olmuş.
    Glen'in pencereye çıkıp aşağıdakilere bağırdığı sahne, komediydi yea :D
    Bir de ses kaydı ilginçti, utangaç durumlara girmeler "ne söylicem olum?" şeklinde tepkiler de güzeldi.
    Bara gidip yüksek sesle gey muhabbeti yaptıkları sahnede Glen'in kendini savunma çabaları, ne biliyim arada trajik hatta suçlu hissettiriyor.

    YanıtlaSil
  5. @isveç ehehe hoş bulduk, teşekkürler ^^

    @Atyarışı çok sevindim izlemene :) sadece gey biriyler değil herkes için vereceği mesajlar var filmin aslında.
    Benim en çok güldüğüm sahne Glen'in Russel ın koltuk altını görmek istediği sahneydi :D

    YanıtlaSil
  6. Yazini okudum ve filmi izlemeye karar verdim. Tanrim!!!

    Tam kendimi toparladim derken yine dengemi altust etti. Salya sumuk karismis haldeyim su an. Biri bana vodka versin, lutfen.

    Harika film. Bence en guzel yani da sadelik ve gercekciligi. Film hakkinda tek kelime soyleme hakkim olsaydi o da "Izleyin!!!!" olurdu. Tesekkurler film icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) çok sevindim ayrıca ufak bi etki bırakıp izlettirdiğim için.

      Sil
  7. Evet bu filmi izlemiştim ve tek anladığım şey bütün çıtırların gay olması bana başka bi mesaj vermedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdasdfasdsdf :D bu da başka bi bakış açısı tabi.

      Sil
  8. Yazıda çok spoiler var diye atlaya atlaya okudum, film de listemde ama kim bilir ne zaman izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeeeee!! o kadar da dikkat ettimm spoiler kılığında bir şey yazmayayım diye. gerçi spoiler da ucu açık bi kavram bayağı. yani kimi karakterleri, filmin genel konusunu bile okumak istemez tadı kaçmasın diye. Daha dikkatli davranıyım o zaman ben bi daha ki film yazımda. Bunu editlemek hiç içimden gelmiyo çünkü :D

      Sil
    2. Editleme, daha dönüp bakmam zaten, atar yaptım hıh =D

      Sil
  9. Bence çok yerinde anlatmışsın sen bakma kaldırıma :)

    bende hemen bu filmi izleme isteği uyandırdı.. ama bir daha konuya girebilmek için tüm hayatını anlatma :P

    direkt bir film izledim hayatım değişti diye başlayabilirsin, kasma :D

    YanıtlaSil
  10. çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu
    tamam mı. şimdi meselam bu blogger
    olayını çok karıştırdılar. haa..
    aralarında bir fark kaldı. o farklan
    çok güzel oldu. mesalam herkesin yazısına kimse karışamaz. ha nasıl
    karışamaz. ben bu şekıl yazarım bu bayan şu şekıl yazar şu şekıl
    çizer. haa hiç kimse kimseye
    karışamaya bi hakkı yok.
    özgürlüğün bitirir. haa blogger
    kurban olduğum ya resulullah'tan
    gelebilir. amma lakin ki öyle
    değildir. benim yorumlamam bu
    kadar. hadi hayırlı işler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana mı kızdın sen? ayrıca neyi nasıl yazacağına kimse karar veremez ben yukarıda öylesine, espiri yapmaya çalışmıştım ama :(

      Sil
    2. BiGay'cigim Androjen cok komik bir videoyu coverlayip yazmis :) Bak videoyu izle, kizmadigini anlarsin:
      http://www.youtube.com/watch?v=kuAURNwt7jc

      Sil
    3. Ayrancığım çook teşekkür ederim sabah okuyunca bir dumur oldum, bu çocuk neler yazmış diye.. üzüldüm de.. saflık işte nereden bileyim ben.. içim ferahladı biraz,,,

      Sil
  11. Of ya :D düşündüm yazarken de aslında yanlış anlamaz inş diye, nitekim öyle olmuş. kusura bakma eşeklik bende :) öyle edepsizlikler, öyle atarlar hiiç huyum degildir yeaa :D

    YanıtlaSil
  12. vallahi pis alındım.. bir de yukarıda herkese hoş hoş cevaplar vermişsin, ben ne yazdım da bunları cevaben yazdı diye birkaç kez yazdıklarımı okudum :)

    sonrada neyse bir daha yorum morum yazmam olur biter canım dedim yani :D

    madem böyle bir alıntı yapıyorsun altına link koysana kuzum.. Ayrana da hayran kaldım nasıl çözmüş olayı ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen videoyu 300,000 defa izledigim icindir :D

      Sil
    2. video nun altında yazan 6 milyon küsur kez izlendi söylevi doğru demek ki :)

      sen o kadar izlediysen millet sömürmüştür :D

      Sil
  13. filmi izlememiştim daha önce, bayıldım bayıldım :D

    YanıtlaSil
  14. Operadakikazulet25 Temmuz 2012 09:47

    Şööle bi baktım, filmden önce postun giriş kısmının uzunluğu ile yorum uzunluğuna, yorumlar daha uzun. O yüzden sen az bile yazmışsın başta:PP
    Haa bi de dedim bu yorumlar içinde ben niye yokum? Ben de yazcaam anasını satym. Oyunculuklar çok inandırıcı biiiir. Empati kurmak çok kolay. Lan bi insan her ikisinde de kendinden bi şeyler bulabilir mi? Aklımızdaki tüm tartışmayı açık konuları konuşuyorlar. Velhasıl uzunca bir süre aklımdan çıkmaz.
    OPERADAKİKANBER:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh katkılarından dolayı teşekkür edelim o zaman :P film bitti kapatıp yatıyım tarzı bi film degil zaten, akıldan çıkmaz öyle hemen :)

      Sil
  15. Kaç gün oldu, benim hala aklımda zaten :D Hatta John Grant'ın albümünü indirdim. Filmdeki müzikleri dinleyip dinleyip kendime eziyet ediyorum :D Hatta filmi tekrar izlemeyi düşünüyorum da vakit bulamıyorum :(

    YanıtlaSil